Trött o sådär :)

Tjjenare
har inte bloggat idag för jag är så sjukt trött
gick upp vid två och har inte gjort ett skit
bara kolalt på tv
imorgon blir det kanske att åka till Jönköping och då ska det bli skönt att fixa sig
Då menar jag inte att jag inte gillar att gå osminkad och o fixad
eller att jag klär upp mig för att åka till stan , lixom
det är ju jätte skönt att ligga o sova till mitten av dagen och sen bara sitta vid datan och teven hela dagen
Men det är ju inte så kul.
Och därför vill jag fixa mig , HaHA
Tillbaka till Jönköping,
Om vi åker så ska jag förhoppningsvis köp en systemkamera
får prata med mamma lite sen
sen måste jag köpa en kajal typ :)
Nu känns det jätte jobbigt att skriva allt i typ en klump!
Men jag vet inte vilken kamera jag ska köpa..
jag är lite inne på Canon nu.
Får la se då ;p
Om nån undrar varför det intne har kommit upp några dagens
outfit så är det för jag går runt i pyjamas om dagarna
chill (H) HAHAHa
Men nu ska jag ta en dusch
Hoppas det itne är förjobbigt att läsa när det ser ut så där :)
Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0