Om mig typ?

3 frågor om förhållanden

är du singel? Japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej :)
är du kär just nu? Nej

- 9 frågor om dig själv

fullständigt namn? - Elin STolt
när fyller du år? -  6e februari 
några piercingar? - Nej ^^
vilken årstid är bäst? - /sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sova
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ehm.. vet inte ^^ mina ögonfransar kanske xd
vad är du bra på? skratta o.O
vem älskar du mest på denna jorden - Alla mina vänner 
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- tillsammans ¨¨

- 12 Frågor om din familj

vem står dig närmast? - mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - mm 
vem är farligast i din familj? - Oskar
vem är coolast? - jag 
har ni något husdjur? - Nej _)
vem har du mest gemensamt med? - Ingen xd
vem står för underhållningen? - typ jag 
vem sover du oftast med? - ingen 
roligaste kvällen med familjemedlem? - vene
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - 5 min sen typ 
Hur länge sen var det du träffa din farsa? -  5 min sen typ

- 10 frågor om idag

vad har du gjort? - fixat fest

har du varit glad idag? - nja :)
har du varit ledsen idag? -  nej
har du gjort något bra idag? - aa

vad ska du göra nu? - äta'
har du gjort något dåligt idag? - hum.. aa

vad har du ätit/druckit idag? - macka, spagetti o vatten :D

har du duschat idag? - nepp inte än
är du trött nu? - AAA

vad händer imon? - Fest (H) typ
har du varit i skolan idag? - ne

- Annat

Hur mår du just nu? - bra
Har du piercat dig? - nej 
Är du hungrig nu? - ja
Vad är klockan nu just nu? - 18.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -  facebook, blogg.se 


- Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - dolt nummer -.-
Vem ringde du senast? - ingen, har inga pengar ^^
Vem sms:a till dig senast? - Ludde :D

Vem sms:a du till senast?
- Ludde:D

- Musik
Gillar du punk? - nae
Lyssnar du på musik nu? aa :)
Vilket är ditt favoritband? - Tokio hotel

Vad gillar du för musik? - de mesta

- Smink & Hår
Har du sminkat dig idag? - nono

Använder du mascara? - japp

Använder du wax? - ne
Använder du ögonskugga? - haha ibland
Använder du kajal? - ibland men nu e min borta
Använder du hårspray? - ibland

Använder du volymspray? - aa
Andänder du mousse? - nej !
Använder du deodorant? -
ja
Använder du skinspray? - nae?
Använder du parfym? - yes 
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Använder du brunkräm? - nej.. foundation
Använder du rouge? - ja
Uppsatt hår eller hängande? - Båda
Plattar/lockar du håret varje dag? - JAA
Duschar du varje dag? - nästan varje dag
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - ne xd


- Kärlek
Är du kär just nu? - näpp! 
Har du kysst någon idag?-
nepp
Har du ett förhållande? - nepp
Är du romantisk? - jag vene?
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej inte snott ;))
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - neej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - när jag va typ 5 år kanske?
Vem sov du senast bredvid? - mig själv
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? - ojch de va länge sen, har ingen arning
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - jag vene
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nee
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - när dom e sej själva o har son egen stil ofc ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0