Min Underbara Natt ^^

Hejjsan
Ja.. min natt var ju verkligen en dröm xd hahah
sov ju hos sabbe då
och vi åt vid halv två, en macka och sen gick vi o la oss
kollade lite videos på youtube !
alla fall vid ungefär klockan 5 spydde sabbe
jippie typ  HAHHa
as läskigt jag var seriöst rädd när jag hörde henne inne på toan
när hon kom tillbaka frågade hon om hon hade spytt på mej
oh jag typ bah " WUUUUTT?!"
och då var det så att hon hade spytt lite på madrassen jag sov på
HAHAH Nice
så jag sabbe mej upp åt andra hållet och där satt jag hela natten
eller jag sov typ nnån minut sen vaknade jah igen
sen vid nio åkte jag hem för då mådde jag som en utter typ xd
men jag har inte spytt ^^
mnen mår illa !
HA de bra !

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

trevligt, vad hittar du på ikväll då? ^^

2011-01-04 @ 16:54:23
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! :) jag tänkte bara tipsa om två pågående tävlingar jag har på bloggen just nu.



en simpel "veckans blogg"-tävling:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2011/january/v-som-i-vill-du-bli-veckans-blogg-v2.html#comment



och en tävling om en ögonskugga från make up store:

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/december/t-som-i-tavling-om-en-ogonskygga-fran-make-up.html#comment



jag hoppas att någon föll dig i smaken, annars ber jag om ursäkt för att jag störde! kram

2011-01-05 @ 12:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0