filmkväll;D

TjeenaTjeena
nu ska jag berätta om igår ;)
efter skolan åkte jag hem ^^ haah
sen satte jag mej vid datan medans plattången blev varm
sen plattade jag håret
sminkade mej o tog på mej kläderna :)
sen brumade vi ivåg till en lokal, där de skulle vara.. ETT SUPRISE PARTYYY (hh)
de va fett ös , naaaaaaaaaaaaaat
haha de va ett 70 års party -.-
men framåt kvällen/natten kunde man inte tro de xd
haha...
men de va rätt kul ändå
men bara i början, o slutet
det började med att hon som fyllde år kom in i ett rum ( där alla stod)
med en ögon bildel. de tog av den och alla sjöng xd
hon blev helt chokad (?)
men de va kul :)
sen åt vi....
o så sjöng lite, o jag o henke mobbade alla som sjöng , som sjökor xd
allafall
vi orkade inte va med alla gammlingar så jag henke o oskar gick t källaren
jag spelade ett as läskigt spel , haha de va läskiga hundar o jag blev as rädd
sen åt vi tårta, o så...
SEN ni, spelade jag mer xd
o så var klockan typ 23.30 o jag va as trött!!
klagade på mamma, att vi inte åker hem
men tillslut gjorde vi de ;)
o alla va glana XD
kom hem halv ett o somnade dirr xd
aa.. så de va min dag, kväll, natt xd
vaknade halv ett idag oxå, skit coot(hh)
ska kolla på film hela dagen ida, o kvällen,  o natten ;D
enså länge vet jag bara 3 -4 filmer, men jag får leta :D
går dagens outfit
facelooken på kvällen
puss hej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0