1a Advent ;*

TjjahhOO
har inte bloggat på några dagar.. eller sen i fredags :)
men alla fall. jag levar och mår bra :)
haha
men jag sov hos jessica natten till idag :)
vi hade jätte roligt
kom till henne typ vid tre eller något.
så satt vi lite vid datan och åt. sen gick vi till ica och köpte godis :)
mumms ..
hihi¨
sen satt vi vid datan. och gjorde den parodi på en flicka xd
den videon kommer komma upp på bloggen :)
sen så kom de 2 killar , wohooh xd haha nej skoja :)
fast de gjorde de :)
joel och alle kom typ nio eller något
så jade vi lite kul me dom ( misstolka inte ,tack^^)
alla fall. de va jätte kul. och jätte flum :D
men åkt hem rätt tidigt idag.. vi skulle till stan
jag köpte mest nödvändiga saker idag , eller mamma men alla fall
en t-shirt, från monki, bobbys schampoo och balsam ( älskar det)
och en tupkjol som jag kallar det, vet inte va det heter xd
haha
sen kommer jag inte på ngt mer. typ tuggummi xd
ska färga håret i vekcan, rött :D
yeeyyy
har inget mer att skriva nu
men de kommer lite sköna bilder från helgen :)
hah, jessica o jag är mogna xd

jag, :D hih
snö xd ( tagen med mobil)
dagens outfit ;)
jag och jessica, trötta på kvällen..
jessica och jag , 00.16 med ansiktsmask :)
de var la fina? (a)
Puss ;*
hoppas alöla hade en bra 1a advent

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej, jo det är väldigt mycket snö, hur är vädret hos dig då?:)

2010-11-28 @ 20:26:40
URL: http://justanotherteen.blogg.se/
Postat av: Moa ♥ - DAGENS BLOGG TÄVLING!

Svar: Kul att du är med i dagens blogg :D Skriver till dig när vinnaren är utsedd, lycka till!

2010-11-28 @ 20:46:42
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE
Postat av: Jennelie

Jodå, det har la funkat :)

Usch, vädret här är vidrigt, seriöst ? :o

haha, hos dig då ? :)

2010-11-28 @ 21:15:52
URL: http://jenneliiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0