svar

Hej igen
nu kommer svaren på frågestunden, en dag efter
haha men du kommer de alla fall
vart bor du ?
Utanför Jönköping!
hur gammal är du?
13 :) fyller 14 i februari :)
hur många har du varit tsm ?! säg alla
Måns,simon,simon,albin,adam,affe o joel :) tror jag ^^ ahha
och måns simon o simon var när jag var mindre , inte så seriöst xd
ja hur ändrar man så att man får ett sött hjärta före kommentar länken ?
man ändrar kodmallen, kommer tyvärr inte ihåg exakt :/ men jag letade bara efter "kommentarer" eller ngt o så satte jag dit ett hjärta efter de och sparade :)
har du några hobbys som inte har kommit ut på bloggen ?
jag vet inte hur mycket jag har skrivit, men jag gillar att "göra" naglar xd
hur kom det säg att du vill blogga?
jag vet faktiskt inte, xd
hur många bloggläsare har du varje dag typ? :)
absolut inte så många, 20 st ungefär, tyvärr :)
Kan du fixa så ja får sånna där snölingor ?
kolla på http://tescho.se/ . finns en bra guide där :)
skulle va kul om du skrev din önske lista :)
okej :)
1. saker till naglar
2. kläder
3. pengar
hahh
vart bor du ?
Utanför Jönköping!
hur gammal är du?
13 :) fyller 14 i februari :)
hur många har du varit tsm ?! säg alla
Måns,simon,simon,albin,adam,affe o joel :) tror jag ^^ ahha
och måns simon o simon var när jag var mindre , inte så seriöst xd
hur ändrar man så att man får ett sött hjärta före kommentar länken ?
man ändrar kodmallen, kommer tyvärr inte ihåg exakt :/ men jag letade bara efter "kommentarer" eller ngt o så satte jag dit ett hjärta efter de och sparade :)
har du några hobbys som inte har kommit ut på bloggen ?
jag vet inte hur mycket jag har skrivit, men jag gillar att "göra" naglar xd
hur kom det säg att du vill blogga?
jag vet faktiskt inte, xd
hur många bloggläsare har du varje dag typ? :)
absolut inte så många, 20 st ungefär
Kan du fixa så ja får sånna där snölingor ?
kolla HÄR det  finns en bra guide där :)
skulle va kul om du skrev din önske lista :)
okej :)
1. saker till naglar
2. kläder
3. pengar
hahh
hoppas ni är nöjda med svaren :)))

Kommentarer
Postat av: Karin

Sv: Okejj!

Jag har inte bestämt något.

Hur gammal blir din lillebror?

2010-12-03 @ 22:42:25
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken adam ?

2010-12-05 @ 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0