Svar på frågorna

gillar du getter elr kor mest ? :D
Hahah, getter ;)

är bilden i din header fotad? :)
nej den tillhör designen
haft en bra start i veckan? ^^
ajjamensan!


Vull du bajsa just nu?
omoget ?
vad skulle du ta med till en öde ö? :)
ehm... min mobil,datan o nån människa


Pojkvän/Singel
pojkvän


Coca cola/Julmust
Coca cola

Hund/Katt
Hund

Tv/Dator
Dator

Sommar/Vinter
Sommar!
hur mår du ?
Bra, typ

Vem gillar du?
Ingen


Vilket är ditt favoritprogram?:)<3
ehm.. har inget,

vad gör du på fritiden ?
Kompisar , datan o massa saker xd

favvo färg ?
rosa,svart vit typ :)


bästavän ?
Andrea ^^ sabbe oh malin bestis (a) oså affe o alla xd ahha många

favvo smilis ?
:u eller :*

har du kul ?
näe


vart boru ?
i en liten håla


assa vissa frågor visste jag inte om de va till frågestunden eller om jag skulle svara på er blogg
men jag svarade i frågestunden ändå, hoppas ni e nöjda med svaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0