Jul dagen :)

Hejj och god morgon!
går dagen behöver jag ju inte skriva om
för jag skrev ju de en annan gång och de va så , nästan äckligt exakt xd
alla fall
för er som bryr er fick jag
mascara
nagelklistermärke
nagellack
halsduk
benvärmare
film
spel
en kalender
godis
boken " ego boost"
halsband
öronhänge (men har inte hål) xd
och 2000 kr :)
dom pengarna jag fick kommer jag bara shoppa för (H)
för vi ska ju till gbg... tror jag?
med sabbe o dom
så då tänker jag använda de dit :)
för jag fyller ju år snart.. eller i februari
men så ska jag köpa en system kamera :)
men nu ska mormor ta internet saken.. idiotiska mobila bredband -.-
cooling e hon som vet hur man gör ändå
HAHAH
min jul va bra så jag bjuder på en bild på mej just nu
hahaha så här kommer jag gå runt idag.. glömde allt hemma xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0