Frädag,sista skoldag!

Tjuuu
hade prov idag och de gick BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHU
de va inte frågor på de jag hade övat :(
typ
men det var ju sista riktiga skol dagen idag, så sjukt härligt
nästa vecka är de aktivitets dagar ju
och den absolut sista dagen är det talang jakt,mysigt värre.
idag är det bara 7 dagar kvar till jul
man kan ju inte tro de !
får se om jag köper några julklappar imon.
vi ska till kosta och göra något random xd
haha vet faktiskt inte vad vi ska göra
men mamma fyller 40 imon och min mammas moster som vi har bra kontakt med, fyller 70
så de blir väl lite firande kan jag tro.
***
till igår och förrgår
jag skrev ju ingen på dom två dagara tror jag inte, blir de repris så blir det
jag sov alla fall hos sabbe med malin och andrea !
vi färgade hår och massa bus
kolla på kalle och chokladfrabriken
och åt köttbullar , öppnade presenter och drack cola :)
haha
kommer bilder här :
sabbe blev lila
malin svvart
allihoppa <3
puss ;*
och ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: sabbe som blev lila ^^

hon i bakgrunden är så alltså en av oss. ;)

2010-12-18 @ 01:18:37
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0