Elin Tiipsar

Tips nr 1.
situvation : man ser på mogronen, kvällen att håret är flötigt och man hinner/orkar inte tvätta de
Lösning : häll puder i hårbotten ni vet sånt som bebisar har i rumpan xd
hah... men det är jätte bra.. det är bra att PLATTA in de.. förstår ni?
att hälla, gnugga in de sen platta :)
det funkar för mej .
Tips nr 2.
situvation : du sätter på lösnaglar.. menn de hamnar antingen över - så de ser as fult o fejkat ut- eller fel under - det gör aaaaaaaaaaaaaaaaas ont- nnagelbandet
Lösning: om man inte har en såndär mantrycker ner  nagelbandet med så går de bra med nästan allt
men för att försökra sej om att inte det ska göra ont. andvänd inga vassa fösemål.. rätt logiskt ?
och tryck inte. puffa bara :)
hoppas de går bra med de :)

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hejsan, nu är jag tillbaks efter en lång upptagen helg därför jag inte kunde svara på din kommentar i bloggen men hur är det med dig? :)

2010-12-14 @ 12:55:33
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: louise

hihi, dag åker jag hoppas du hänger med att följa min blogg:D

2010-12-15 @ 08:12:15
URL: http://louisebergochdalbana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0