00.58

God.. kväll blogg läsare

jag har tråkigt.. och ända sättet att hålla mej vaken på är att blogga..
o sitta vid datan xd
så nu ska jag skriva ett långt inlägg..
om ingetting lixom !!

ja alla fall har jag ju sagt att jag ska köpa en systemkamera.. de ska jag !
ahahah ^^
vet inte när men när jag säger till mamma
" jag vill ha systemkameran innan nyår"
säger hon typ

"jaså " eller " varför de " xd

Alla fall.. hon har inte sagt nej :)

och jag har erbjudit mej diska under en vecka om jag får den, duktig jag är

det kanske blir åka in till jönköping imon, när mamma har slutat jobba, hoppas
**

under kvällen här har jag suttit o kollat på massa affärer.. eller hur man säger.. på internät
finns så sjukt mkt jag vill ha
o jag kmr köpa när vi åker t göteborg :)
för jag ska ju använda alla pengar jag fick i julklapp till de.. om jag inte sa det

.
dagen isej har varit tråkigt och dryg
så är det att bo på landet...
önskar hur mke som helst att flytta t "byn" som andrea säger ,ha ha ha !

jag kommer snart lägga mej o smsa eller något.. kanske läsa i Ego boost..

**

Assa fan va jag taggar nyår
vi ska till jennifer och dom .
och jag har inte träffat henne sen ... midsommar eller något :/
och det kommer bli jätte skojj
jag kommer så väl ihåg den midsommaren
hahha.. jag och jennifer  kollade på youtube klipp på fjortisbloggare..
sen gjorde vi parodier på de!
hahah fatta min mobil va FULL av failade klipp
du e underbar jennizz §



***
känner att det blir *** och sen kommer jag in på ngt helt annat hela tiden
men de måste jag för jag har inget , absolut inget intressant att skriva om xd så jag skriver bara de som ploppar upp i mitt huvve! XD

Statistiken idag har gjort min dag kan jag ju säga! från långt.. till högt. eller högre all fall!
tack o puss på er som läser min blogg !



Grattis till den som orkar läsa!
Bjuder på lite bilder.. vissa kan va repriser





kollade på "she´s the man" ^^


HAHAH orkar inte läägga upp mer :)

PUSS ,*
ps. jag började skriva 00.58 xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0