Nyårsdagen ?

Hej o godmorgon :)
2011 nu ju!
och jag känner på mig att detta året kommer bli speciellt :)
jag hoppas på det alla fall!
det är typ storm ute btw ... as läskigt , hahah de typ bah *swchiiiss* utanför fönstret
och så har typ snön från träden försvunnit.. jippi
jag vill ha sommar ju
fast det kan bli februari först !
då blir jag ju 14 !!! :D

tillbaka till igår då..
HAHAHA det var lite kul där när den där gubben bah " ring klocka ring"
hahha de va ju typ ändrat så vi fattade ju inget
så när de sista hade plingat satt vi helt döda fast de va nyår o skål o allt xd
sen skrattade vi !
cpia !
men det var jätte kul att träffa dom igen.. speciellt jennifer !

kommer nte göra något idag
typ inte ett skit
längtar till veckan då de blir jkpg !!!: )
Puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0