Elin e arg! xd

Hejjj
om rubriken då
de e inte att jag e arg
fast ändå e jag de
jag får bara såånt JÄÄÄÄÄVLA damp på folk som går rumt o skriver på sina bloggar ALLT
EXAKT ALLT va dom gör typ " ååh jag blev så full igår" eller " åhh jag mååste festa"
lixom ingen bryr sej om dina problem xd
HAHAH ni bryr er ju bara om va jag gör lixom , hahah ne men ni ser skillnaden?
de e som jag skulle sitta o skriva typ
" ah nu ska jag på fest me adam, lunus, felicia, nikke, sakke , nils och Bettan så klart .. åh älskar er ikväll ska de va såå sjukt kul aaah va jag ska drick"
INGEN VET ÄNDÅ VEM DOM DÄR JÄVLARNA ÄR!
hahahaha , nej jag blir inte uppretad på små saker xd
men assa aa xd
senn till en helt annan sak
vänner, det är inte en sida man väljer
man ska inte prata skit om en person men en annan person
sen va as bra kompis me den personen en dag efter
och så ska man inte välja en sida
typ " ah men jag älskar blabla nu så hejdå" lixom
aa
såå nu kan jag nog sova inatt xd
mitt nyårs firande var awesome :)
men vi kollade på hajen 4
och jag har ju HAJ FORBII
heter de så ?
haha
ni fattar
oh jag kommer ju inte kunna sova inatt
men jag sa nyss att jag kunde
FAIL

ahhahaha

godnatt

puöööwws ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0