tjugonioxD

HejjssvejjsBananGrejjs!
hah,xd
just nu i denna sekund tittar jag på tv... de suger xd
skolan va chill idag ;)
vi hade typ no- läxa tills idag..
fick alla rätt (a)
men vi skulle inte lämna in de så HahaH.
fick damp..
hade övat i 10 - 15 min!
10-15 minuter jag aldrig frå tbx Xd haha
jag känner mer jätte roligt «3
nu e de ju äntligen lov!
sjukt skönt!
men jag haar typ inget att göra...
elller jo de har jag ju men alla fall ...
på söndag ska jag sabbe,malin och anna kolla på " Vampyrer suger "
lite efter men .
idag i skolan hade typ några kklätt ut sej xD.
nån va ett spöke, nån en tomte o aa..
mina små kompisar va hippie´s xd
haha , jag hade ne lapp på mej som de stod " Krama mej" hhaaha..
många kramar fick jag ;)
hum vad ska jag mer skriva för intressant..
hahah aa juste, på no lektionen typ skulle vi skriva en slutsats till en labbsak vi gjort
och medans vår lärare skulle vänta tills vi hade skrivit så sa bah viskade andrea till mej :
" kan man svälja sin tunga"? HAHAH
för roiligt assåxd
de kom så spontant XD
sen satt vi o fösökte att göra de xd
aa de va kul de xd
men nu har jag inte något mer kul att skriva .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0