sextonde oktober

så.. nu har jag kommit tbx in
eller jag typ kom in för en halv timme sen xd

aja..
vad som hände igår
jag sov ju hos sabbe så jag va ju hos henne på morgonen
sen vid typ 11 eller ngt gick jag t Johanna,Anton och Micke
sen typ gick vi till Torget där arvid och edvin satt o latade sej
aa..
sen typ kom jessica,jessica och Linnea
oså gifte jag o jessica oss :D:D
efter de så gick vi å åt på grillen :D
o då kom marcus
sen gick vi typ till svartåparken och typ hade lövkrig o typ kramades :D
aa... o sen vet jag inte vad som hände
men de va as kul alla fall!
tack alla som va me!!


bilderna
Edvin e elak o puttar mej :(
Jag o Arvid (a)
jag o arvid (a)
Anton kan inte göra en hospitAl me båda fötterna!
(L)
ehmm... inga kommentarer XD

Kommentarer
Postat av: Edvin Dahlin

fan vilken bög anton är ;ooooo

fyfan det ser ut som att han våldtar mig och mathilda samtidigt +o(

2010-10-17 @ 18:58:10
URL: http://daahlinaren.blogg.se/
Postat av: johanna

Hahahha x) <3



2010-10-17 @ 20:45:35
URL: http://yohannaakarlsson.blogg.se/
Postat av: Alexander makdissi

naaaaw vad söta ni är!

2010-10-22 @ 19:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0