LitenStrumpa!

Tjjah.
fin rubrik jag vet,
ni ser kanske att jag har äändrat bloggen så de ser ut som en liten cirkus (aa)
haha men, de va ju första gången jag gjorde :)
tog typ en timme att fixa de xd
för jag e så sjukt duktig på de xd
men jag blev så sjukt trött nu.
så de kommer bli bättre imon eller på måndag :)
för imon e jag ju borta typ hela dagen ..
jag skrev allt detta nyss mej jag e så smart och kryssa ner de xd
men men, that´s life.

dagen spenderades alla fall med Linn
och lite lucas :)
vi hade as kul
o jag äger på att göra "hostiTAAL" på skateboard (a)
tihhihi

just , kommer kunna lägga upp video´s ar o sånt på bloggen snart :)
härligt :D
haha

men,

sitter o tittar på roliga historier.
kommer nog nårga jätte snart :)

puss hej ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0