utanströmskullejagintevaranått ^^

Heeejjjsan :DDD

inte vart så uppdatrerad idag, men strömmen gick vid halv fem.. och den kom precis :)
och som de står i rubriken, utna ström skulle jag inte vara nnått, och de e sant
hah jag pick panik, var jag en gick tänkte jag tända lampan xd
fast de gick ju inte
ahahha

men alla fall.. dagen va rätt chill. inga jobbiga lektioner
började me läsning, lästa inget för boken sög xd
sen hade vi tyska, vi skulle leta tyska ord, efter 10 minuters klagomål på några killar som kom typ 2 minuter försent -.-
men vi gjorde inte ngt jobbigt där heller
sen åt vi, det var STEKT STRÖMMING ELLER FISKBULLAR, seriöst, vem äter sånt ?! ,O
alla fall, va med jessica jessica och emelie på resterna, fast dom går i a och jag i c så gick de bra :) xd
hade rast en timme, sen var det biild, och det tar jag inte som en seriös lektion dock :)
sen var det so, och jag " läste" hela tiden, och pg.a vi va såååå duktiga körde vi hänge gubbe i slutet xd
kult värre :)
slutade 14.15 idag ju, älskar tisdagar (L)
var med jessica typ till FYRA surt, men  ime att vädret är som det är så ville mamma inte hämta mej senare..
för inte er som bor i närheten, det snöar,blåser och snöar mer :/
det är hååårda jobbiga snö flingor, inte bra
så en liten varning :_
TITTA INTE MOT SNÖN

det var så lite


pusss



ps. kommer inte komma några nya bilder på ett tag. min data ska inlämnas på lagning :/

Kommentarer
Postat av: Andreeeeeeeeeeeea ^^^^^^^^^^^^

puss på dig Elin :$

2010-11-24 @ 16:19:48
URL: http://chokladsaaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0