TexT -omöjligkärlek-

Detta var inte ennkelt för mej
med jag klarade mig igenom det
men när du är så fantastisk, så under bar är de svårt att se på dej
för när jag ser dej ,blir de svårare att gå vidare
jag vill att du ska förstå, men detta kommer aldrig gå.

jag försökte mitt bästa, att inte låta detta hända igen
men de går bara inte,
hur hårt, hur mycket jag än försöker gör de ingen skillnad

jag har ingen chans
men jag kan bara göra mitt bästa
de är ju de ända som går
jag vill inte tvinga dej, och det kommer jag inte heller
jag förstår dej
och det är okej
hur ont de än gör
jag vill att du ska vara lycklig
det är ju det viktigaste för mig
-----------------------------------

fan, varför just jag
och just du :(
---------------------------

"veckans fråga"
varför måste kärlek vara så svårt ?


den som har ett bra svar på de, är guldvärd!



Kommentarer
Postat av: Fina

Finns inget bra svar på de gmn!

2010-11-14 @ 20:57:10
URL: http://baraminlilleblogg
Postat av: yohannaa

kärleken är bara skit ibland, man blir bara sårad och sviken eller svartsjuk.'

kärleken är svår pga man vet inte om den andra persoen gillar en och om den inte gör det blir man mer och mer sårad för varje dag som går.

men alltid tillslut blir det bra, händer inte ofta.

<3

2010-11-15 @ 06:57:12
URL: http://yohannaakarlsson.blogg.se/
Postat av: stephanie isabell

för att man är olika personer med olika funderingar och verderingar, jag tror att det handlar lite om lärdom- men bara om man känner att det är bättre 90% av tiden.

2010-11-15 @ 10:01:42
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0