svart på frågestunden ;)

Har du nån pojkvän?
svar : nej .. inte än ^^
vart har du köpt din tröja ?!
svar : h&m älskar den! as söt o skön!
är de din naturliga färg eller är de färgat ?
om de Är färgat, villken färg och vad är din natuliga hår färg ?
svar : de e färgat ;)) eller tonat men what ever :) vilken exakt färg de e kan jag ta reda på ;)
jag e egentligen blond ;) fast de e typ råttfärgat ;/
Vilken mascara andvänder du ?
svar: en Isadora, med viberator, jätte bra :D
varför är du så söt?
svar : haha de e jag inte ;)

vem gillar du ?
svar : de kan vi ta personligen ^^

plattar du håret ?
svar : aafan!!
vem hejjar du på ii idol?
svar : Elin eller minnah (?)
vam e din idol ?
svar : Justin bieber , alla i twilight o tokio hotel !
de va de frågor jag fick :D
hoppas ni fick bra svar
pusss

Kommentarer
Postat av: liindblaads

bra svar :)

2010-11-05 @ 23:43:58
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0