mycketIntressantasakeR...

ChaaaaaaaaaaaaaaaaaaaOOOOOOOOOOOO
dagen va typ INTE KUL de va bara idrotten som va (a)
vi badade :D
men denna veckan e fett chill assa (ahaha cool jag e )
imon e den ända " riktiga" skoldagen till
sen e de aktivitets dagar:D
på onsdag ska jag o några ha " teknik o träkonstuktioner " HAHAHAH kul , NAAAAT
sen på torsdagen bad i rosenlund :D
de e typ as många i skolan som har tagit de
de va typ 180 eller ngt ;s
o de finns inte så många Hahah
sen fredag e de tema dag
de ska handla om typ " alkohol och droger" tror jag
vi ska se typ film o så snacka om de o sånt tråkigt :D
fick sånt damp igår förstår ni ^^
alla mina kontakter o sms försvann ;S
så har typ inga nu xd
kontakter alltså xd
haha
måste komma på något kul att skriva :D
har bara luft me att skriva nått kul så ingen orkar läsa allt xd
hahahah jag e cool D:
jag har kommit på en "alla barnen" skämt :D

" Alla barnen lekte me dockor , utan Elin, hon lekte me bilar"
HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHA
SÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMST
den e så tråkig att man skrattar xd

men kan lägga in lite fina bilder då
fin tårta, jag gjorde spindlen

Jag                        Malin                            sabbe
snyggingar ;)

lördagens ooutfit (: xd

malin                                                 jag
grädde in THA fääääääääääis
AHHAH trötta xd
klockan va typ 02.00
lägg märke till sabbe, närmast
hon va sminkad som en clown, ser ut som en me när hon sover ! xd




aja de får ni öja er me

puss;*

Kommentarer
Postat av: Zoofie (SUNDSVALLS STÖRSTA BLOGG!)

haha men seriöst, hur gammal är du?

2010-11-08 @ 19:55:24
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: STEPHANIE NILSSON

BESÖK, LÄS, KOMMENTERA, FÖLJ MIN BLOGG!

KRAM STEPHANIE

2010-11-08 @ 19:56:53
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/
Postat av: Patricia

Roliga bilder! :) hoppas du haft en bra måndag! KRAM

2010-11-08 @ 20:22:52
URL: http://patriciaahlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0