kalllllllt :oo

Tjabba Tjeena :D

nu kan jag blogga på riktigt "" XD hha

min data funkade inte hos sabbe och jag sov ju där  inatten ;)
haha bra svenska ? xd

men men

jag skulle ju köpa en päls mössa i jkpg.. men tror ni de fanns kvar ?!
NEEEEEEEEEEJ!!
så sjukt arg blev jag ;o
men men.. hittade lite andra saker :
en tröja med ett gulligt rosa hjärta (a)
svart linne o thights
5 ringar
armband (ÄLSKAR SÖNDER DE) , misstolka inte xd
en luvtröja
en t-shirt
en typ myyysiig tröja
en eyeliner
knä strumpor
ill rosa thights
de va nog allt ;)

idag då va ja o sabbe ute o tog kort i skogen
o så
bilderna kommer komma upp på bloggen så fort jag hittar usb sakenn som funkar;)
och den e typ helt borta ;s
jag hade den i förrgår o igår va den puttsveck (?) xd

aja.. får la leta vidare.

.
Imon då ska jag bowla ;)
sjukt tråkigt xd
haha men men sånt e livet ..
aa.. oså får jag damp på min blogg xd
den e ful ^^
tänker försöka göra deen fin ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0