JIIHOOO

Tjeenare :)
förlåt att jag inte har bloggat på 2 hela dagar ;/
men det beror på att  först cpade , "blogg.se"
sen laggade min data så jag har rensat den, villket betyder att allt raderades när jag laddada ner google chrome igen
och då kunnde jag inte logga in
men nu kan jag de :DD


MIN DAG DÅ :
gick upp typ halv 7, duschade och lite :)
packade till idrotten ,åt :)
sen blev det sabbe, inte så länge för kom rätt sent
så efter bara några minuter gick vi till skolan xD
skolan började med No -.-
vi skrev slutsats på förra veckans labb-sak, blåsa upp en ballong i en flaska
sen kollade vi på en film om värme...
jag höll seriöst på att spy då ...
mitt hjärta slog as hårt och ni vet , det känndes som ett stopp i halsen när jag svalde ;s
men sen när vi gick till skolan ( no-salen liggerliiite längre ner ^^)
dåså blev det bättre :)
så engelskan,som var efter gick bra :)
vi skriver sagor på engelskan, fast vi har inte hunnit så mycket då men men xd
sen var det lunch, potatis ,köttbullar och brunsås,, mums ;))))
efter 40 minuters luch var det svenska..
ddet är inte kul längre, det ända vi är är att prata;/
menmen :))
sen var det matte, och det säger jag inget mer om än attt jag har STOORA matte problem ;'/
En hel timme matte, det var rätt skänt att sluuta. och hoppa ner i badet nästan direkt efter :)
och de var lite läskigt , i badet
vi skulle simma under vattned och vända snabbt, och då hände något så jag fick as ont o massa ;ss

de va min dag idag :)




pusss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0