Fredagsmyys§

Hejjsan
jag har inte skrivit något idag , eller senare igår.
och det har jag ingen bra andledning för.. jo kanske att det är fredag så jag inte har orkat , jo de funkar . haha

men alla fall.. kommer ite bli så jätte långt inlägg nu

jag sitter med datorn i knät i min skööna fina soffa ny duschad osminkad i mys kläder och ska kolla på film. det kan ju inte bli bättre..
blir tillo me kanske te med honung sen.. pga min röst e hes. eller jag e hes. har man nu säger det
skönt att asluta veckan på detta sätt :)
snart advent och jag har inte fixa design än xd.. Hahah. då det blir kanske en som inte jag har gjort först xd
kannske bättre de..
haha.. rolig jag är


men nu ska jag se filmen

skriver Kanske senare


*
jag och andrea (L)




puss ;*

Kommentarer
Postat av: ANDREA

ÄLSKAR DIG ELINSTOLT

2010-11-27 @ 21:07:49
Postat av: ANDREA

ÄLSKAR DIG ELINSTOLT

2010-11-27 @ 21:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0