bästa häljän på länge!

Cchalllaballa!!
nu kan jag blogg igen :D
sov hos sabbe inatt ;)
med andrea ,anna o maliN
vi hade skeet kul :D
jag kom t sabbe typ halv 2 eller ett ;)
sen handlade vi o fixade madrasser
sen kom malin vid typ fyra fem
så gjorde vi tårta o kletade grädde på varran ^^
andrea va hos ewe i tranås så hon åkte buss t oss
så jag malin o sabbe fick gå t stationen ^^
haha
sen kom anna dit
så busade vi lite i STOOORA stan XD
va gjorde vi sen ? ^^
vi gick hem till sabbe och lämnade deras väskor
sen gick vi till en lekpark xd
och åkte lin bana AHa ( vi va rätt flum)
sen typ hände de ngt så vi skulle fixa ^^
men de gick ju s¨klart inte xd
så vi gick t ungdomscafét
sen skulle andrea typ träffa conny elr nått
så satt vi o vänta på dom men de tog 100 år
men när de väl kom vågade de inte komma in  xd
så andrea gick ut till dom och vi andra satt kvar som lata sälar xd
men sen dissa dom oss så vi stack , när andra hade kommit tbx då
men men
sen typ åt vi pizza o kollade på film o spelade tjej snack xd
de va as kul :D
måste vi göra om!!


men jag kommer lägga upp bilder typ imon eller nån dag

har engelska prov imon -.-
sen tyska på tisdag :'(
buhuuu de suger
vart tog lovet vägen ?!?!?!??!?!

vill ha mer looooov!!!

men de e tyo 6 veckor kvar till jullovet!
Läääängtar :D¨



puss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0