trött som en gris D:

tjenare svejsan igen :)
u har jag jätte tråkigt och är as trött
så jag sätter mej och skriver lite intressanta saker på bloggen :)
fast ska skriva engelskan snart :)
vi ska ha gjort en saga tills på måndag och vi är inte klara än
och då blev de jag ( som visst hade papprerna hemma hos mej ) som fick göra de
hah
sen har vi ju svenska oxå :)
talet..
lite taggad faktiskt, ska fan bli kul:D
jag är inte den som helst pratar inför en hel tyst klass, -om man kan kalla min klass tyst ? men bäst alla fall- men ändå är jag taggad :)
kanske för jag ska prata om andrea :)


alla fall..  imon ska de hända mytcket. så kommer kanske inte blogga så mycket:)
först ska vi till stan, köpa julklappar och födelsedags presenter -min lille bror fyller på söndag-
sen blir det pappas mormor på fika :)
och vid sju ska vi till mormor och morfar, o brumma iväg till nån resturante :)
men de ska bli kul
.
sen fyller ju oskar 7 år på söndag och då blire bowling -.-
ucsh jag suger på de,, men spelar Noog :)

nu ska jag nog sättta mej oi göra naglar :)
om jag orkar ...
hjälp mej gärna o skriv va ni vill att jag ska skriva i bloggen så de inte bara blir " aa idag gjorde jag de, sen de , sn de" hela tiden, lite tråkigt kanske:)
Puss;*

Kommentarer
Postat av: Louise

okej hehe ;D kramar

2010-12-03 @ 23:06:50
URL: http://chicalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0