pwuff, trött!


HEjjsan!
nej, jag är inte död och jag mår bra :)
dagen spenderades i jönköping med sabina :)
efter skolan då :P
köpte jul klappar o nån sak till mej .
just nu sätter jag på lösnaglar, och drick cola ofc.
sen blir det att "putsa" till svenska talet lite :)
ska ju vara i 4-5 minuter och det är inte mitt än..
men de kommer gå :D
hihi

för de ska bli så kul (?) som möjligt, ska jag ha en sån här :
♥ Dag 1 – Presentera mig själv/ Mina föräldrar.
♥ Dag 2 – Det här åt jag idag/Vad är kärlek.
♥ Dag 3 – Min dag/Min bästa vän.
♥ Dag 4 – Ett ögonblick/Min tro.
♥ Dag 5 – Det här hade jag på mig idag/Mina syskon.
♥ Dag 6 – I min handväska/Den här veckan.
♥ Dag 7 – Vad hade jag på mig idag/Mina drömmar.
♥ Dag 8 – Min första kyss/Mitt favoritminne.
♥ Dag 9 – Min favoritfödelsedag/Detta ångrar jag.
♥ Dag 10 – Den här månaden/Ett annat ögonblick.
♥ Dag 11 – Det här upprör mig/Det här får mig att må bättre.
♥ Dag 12 – Det här får mig att gråta/.
♥ Dag 13 – Mina rädslor/Min favoritplats.
♥ Dag 14 – Det här saknar jag .

( hittade den på nåns blogg, kommer tyvärr inte ihåg vems ;/)

det kan ju vara intressant tycker jag xd


och jag börjar idag :p



♥ Dag 1 – Presentera mig själv/ Mina föräldrar.



Jag heter ju då Elin 13 år , 14 i feburari
jag bor i ett rött litet hus med min mamma pappa och 2 bröder
min mamma heter camilla (40 iår), pappa heter Marcel(43), och bröderna heter henke (16) och oskar (7år) :)
när jag inte bloggar sitter jag och spelar ngt no-life spel på datan eller liknande
jag ÄLSKAR att smsa ,) jag tar tillome bort lösnaglar på tummen för att kunna smsa
jag brukar oxå göra naglar då.. men just nu har jag inga saker kvar.. och får de i julklapp, eller aa, pengar till dde alla fall :D
mina svagheter är matte.. hatar det enormt och så ..
forbier (?) korokodiler , ORMAR! och att vara instängd
min "drog" är såklart vänner som ger mej kraft och cola (H)
hiah
jag lever efter de jag vill, och det blir inte alltid bra och jag känner mej ofta värdelös. men tillbaka till mina underbara vänner då, stöttar dom mej och får mej att må bra !
det är pga en sak som har hänt, -men de tar jag inte i bloggen- och jag har lärt mej att man inte ska försöka göra rätt, man ska göra så många misstag som möjligt och "never sey never" (bieber fans fattar xd)
jag vet inte vad jag ska skriva om mej xd
jag gillar att vara anulunda som jag är ..


ni vet ju vem jag är och mina föräldrar är inte så intressanta
mamma jobbar på ett sjukhus och pappa jobbar med järn och sånt xd
haha

Ha en Underbar fortsatt kväll nnu kära läsare ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0