Jul LOOOOV!

Hejjsan bloggen  o VIIITa sverige
jag e as glad... fast ändå inte men joo
beror på JUL LOV :D
wiiihiii
dagen va super chill.. rätt onödig men kul allafall :D
började med "morgonsamling," fast den va lång från halv nio till kvart i tio :)
och dom brukar va 5-10 minuter
alla fall så fick vi clementin,julmust,pepparkakor,och svmapar-godissvampar- och så fkörde vi nån "lek"
man skulle komma på sakar på vissa bokstäver.. de va lite skojj
men vi kom sisst xd
sen var det innebandy match, lärarna mot niorna
lärarna vann..tror jag.
lunch.. fast de va gröt :(
talangjakt, sjukt bra som vann! men de va synd att inte min klasskompis o hennes "gäng" fick en 2a elr 3dje plats faktiskt :/
jag ha as tråkigt..
så kommer svara på frågorna ikväll.. för imon kom jag på att jag ska bort så jag snabbinläggar kanske bara
snööö på juul :D hihi
-sämst bild,mobilkamera-
Pusss;*

Kommentarer
Postat av: Azra

sv; Åh gud vad snäll du är Elin, tack! :) <3

2010-12-22 @ 22:12:36
URL: http://azraaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0