Elin Tycker till

Hejsan
jag måste få skriva en sak nu som jag har stört mej på länge!
det är med alla elaka saker mot Justin Bieber ( det ör ju inte bara han men ime att jag gillar han blir ju det så att jag lägger märket till han)
det är så IDIOTISKT omoget,löjlig, FEGT att hålla på mot han. eller mot han är dt ju inte.
seriöst. nu säger att han e bög, ägda han hade typ en tjej nyss ( endligt tidningar)
han låter som en tjej ? vaffan han va 15 när han gjorde de?! ska man låste som en gubbe då elr?
och alla det här grupperna på facebook " how du you spell gay ? J-U-S-T-I-N-B-E-A-B-E-R."
ELLER  Alla barnen gillade Justin Bieber förutom Carl, han var normal"
så enormt omoget
visst de e så ni tycker
men är det inte lite att överdriva
visst ni tycker inte om han men tänk på oss som gör det
lixom . är man ett riktigt fan, alltså enormt fan. då blir man ju sårad
jag blir bara arg!
så sjukt arg
ni kan inte säga ngt om honom, ni känner han inte ens
låt bli att snacka om han om ni nu hatar han så mycket?
avunsjuka säger ju ju bara, ni lägger er tid på att skapa hat grupper, trycka ner hans namn( om ni fattar)
han ser ju lixom ändå inte det . och om han gör de?
hur kul tror ni att han tkr det är
säger vi "bieber-fans" att er "idol" suger blir ni arga och ska försvara er med att justin e bög eller ngt liknande ?
jag får bara sånt damp!
var tvunngen att skriva det!
och som sagt, det gäller inte bara Justin, det är många mer atister, nog alla
men tänk er för, gämför er inte med han
då uppstår bara avundsjuka och ni gör hat grupper ( Jag  slår emot er nu)
dte är min åsikt , skriv gärna eran!
Love Elin ;*

Kommentarer
Postat av: Marcis

En grej som faktiskt är sant är att han hatar koreaner

2010-12-02 @ 21:34:24
Postat av: amanda

sv: hej :)

bara bra, själv då?

kram

2010-12-02 @ 21:47:13
URL: http://liindstrand.blogg.se/
Postat av: angelica

sv nejtack!

2010-12-02 @ 22:50:22
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Händer i helgen?

2010-12-03 @ 15:01:44
URL: http://kaaaarinn.blogg.se/
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-12-03 @ 17:51:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0