♥ Dag 3 – Min dag/Min bästa vän.

Min dag

vaknade vid sex, första gången.. sen kom jag på att jag hade sovmorgon till sju :)
så jag somnade om
sen väckte mamma mej o sa att jag skulle gå upp medans hon körde ner min bror till bussen :)
efter tio minuter gick jag upp :)
satte i plattången o kollade mitt missfärgade hår :'( de e as fult !!!!
sen gick jag o väckte min lillebror och STRÖK min tröja som jag sedan tog på mej xd
humm..
sen kom mamma hem när jag sminkade mej .
och jag värmde te samtidigt jag plattade håret
sen blev de brottom ovh jag fick borsta tänderna jätte snabbt!
åkte till sabbe och sen gick vi till skolan .
skolan måste jag inte detaljera men de började med bild, tyska ,so , lunch, läsning, so prov
provet gick så där tror jag tyvärr ;/
kommer inte ihåg så mycket fast jag har läst !
men hoppas
sen alla fall efter skolan gick jag andrea och sabbe hem till sabbe
vi dissade mailn i skolan för hon skrev provet så länge
men son kom hon alla fall och vi gick då till grillen
vi satt där rätt länge faktiskt :)
sen åkte vi pulka i jularp i typ 1 o en halv timme elr va de va.
sen gick vi hem och mamma hämta mej vid sju
och nnu är de inget mer :)
skriver mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0