blabla

Cha cha!
precis kollat på "ung&bortskämd"
var hos sabbe så kom hem när de hade börjat så kollade på play ;)
coolt,huh?
i skolan idag hade vi 2 "lektioner" eller va man vill kalla de :)
först kollade vi på film till typ 11 och halv ett åkte vi skidor ;)
och de va sjukt kallt om fötterna!
så när vi kom in och fötterna tinade, dampade jag!
sabbe filmade så filmen kommer upp imon eller något :)
så fort mitt nagellack har torkat ska jag gå ner o fixa mej till sängen, om man säger så , haha
ska bli sjukt skönt att lägga sig efter denna dag säger jag ju bara!haha.
imon ska vi oxå kolla på film.. sen vet jag inte mer xd
***
fatta ! 4 dagar, typ 3 dagar till jul nu!
de e ju nästan lite smått läskigt, de känndes som de va sommarlov nyss!
men nu ska jag fixa mej
puss ;*
o fråga på bah ;'*

Kommentarer
Postat av: Veronica

är bilden i din header fotad? :)

btw. jätte snygg blogg, verkligen!

Kolla in på min och ställ en fråga i frågestunden! :) ♥♥

2010-12-21 @ 10:17:46
URL: http://olydiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0