1 dag kvar ! ;s

God morgon.
vaknade vid 12 så sen dess har jag suttit vid datan o svultit xd
ska dra ner o käka efter inlägget
***

Imorgon är det JUL!
herregud
och idag ska vi i familjen äta julmat :) o öppna en julklapp var
och ikväll klockan 7 ska vi till några vänner o äta gröt o sånt
så jag är inte så säker på att jag kommer skriva något mer idag
eller överhuvettaget innan jul
jag kommer så klart ta me datan till mormor o dom men när ju firar jul me tomten o de
kommer jag ju inte blogga xd
de kommer jag förmodligen göra hemma hos dom sen -vi sover altid hos dom-
men jag ska försöka beskriva min dag i dag och julafton, som de brukar va

23e

Jag vaknar som vandligt , sätter mej vid tvn o äter
vid 2 ungefär så äter vi julmat i familjen ime att vi inte är hemma på julafton
sen medans vi äter julgodis öppnar vi "barn" ett paket
sen kommer jag gå o duscha, torka o platta håret
o fixa mej förövrigt
sen vid 7 åker vi till vänner och ddär snackar vi lite först och sen äter vi gröt
sen gör vi inget mer som jag kommer ihåg, vi brukar kolla på nån film eller spela eller ngt
medans de gamla snackar xd
vi brukar allafall alltid komma hem på natten

24e

jag börjar så klart med att gå upp
äta, klää på mej o fixa mej
och vi brukar va där vid 12, eller om vi åker 12 kommer jag inte ihåg xd
när vi kommer dit hälsar man på alla som tar typ 100 år
sen äter vi julmat en gång till xd
sen vid tre sätter vi oss alla o kollar på kalle anka
och så får vi julgodis o pepparkakor med våra namn på :)
och vid 17-18-tiden brukar vi åka vidare till monika
där brukar då monika,mormor o morfar, monikas barn mflickvän m.m vara xd
när vi kommer o så kommer tomten!! wihi -.- xd
och sen öppnar vi paketen när han har gått
jag har ingen arning vem som ska va tomte iår :s
jag ville va men nej nej ^^
alla fall .. sen äter vi gröt och sen sitter alltid jag o henke o kollar på alla julkappar
vi har fått en en gång, räknar pengar o snacka ( en av de dagarna vi är kompisarxd)
vi brukar åka hem till mormor o morfar, vid 00-01 tiden
och där är alla rätt trötta så då sitter man antagligen vid tvn
sen nattinatti :)


nu vet ni hur min jul ser ut:)

man äter ju så man nästan blir tjock mycket
fast jag äter iinte så mkt
de ända jag äter "mycket" av är köttbullar xd



Vad tycker du är godast på julbordet?


Kommentarer
Postat av: Vivviane

Jag tycker mycket om skinkan ;)))

2010-12-23 @ 14:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggen designad av:
Tasnim | Vardag & Bloggdesign
RSS 2.0